FAQ - Ofte stilte spørsmål

Her kan du finne svar på ofte stilte spørsmål som kan dukke opp  i forbindelse med garnvalg, bestilling og bruk av nettsiden. Er det noe du ikke finner svar på ta gjerne kontakt med oss på kundeservice@projo.no så svarer vi så raskt vi kan.

 

  • Hvor finner jeg mønster jeg har kjøpt hos dere?

    Dersom mønsteret er en del av en strikkepakke vil den følge med skrevet ut medfølgende garnet når du får pakken. Dersom du i tilegg har opprettet en kundekonto på projo.no for din bestilling vil du kunne laste ned mønsteret på dine kundesider. Når du da logger inn på dine kundesider vil du da finne en link på venstre side som heter mønster hvor du kan laste ned mønsteret.  Mønsteret vil kunne lastes ned når bestillingen har blitt aktivert og sendt ut.  Dersom du ikke har oppprettet kundekonto vil du måtte vente på mønsteret i posten.

  • Når får jeg svar på min henvendelse?

    Når du enten sender en e-post til kundeservice@projo.no eller via kontaktskjemaet vil du få en tilbakemelding så snart vi har noe informasjon i saken. Vi behandler sakene i den rekkefølgen de kommer inn og i forhold til hva sakens art og omfang gjelder. Vi har full forståelse for at folk ønsker rask svar og vi svarer så raskt vi kan. Har dere ikke mottatt et saksnr. tilbake etter å ha lagt inn saken eller det har gått langt tid fra dere sendte inn henvendelsen, setter vi stor pris på om dere kan eventuelt sjekke spam / søppelpostmappen deres da det fra tid til annen hender at e-post fra oss havner der. 

    Pst! Viktig til de av dere som har satt opp gmail og hotmail konto på Iphone og Ipad (apple enheter) at dere sjekker at avsender adressen på enheten er definert under innstillinger. Dette blir ikke gjort som standard. Dersom dette ikke er satt vil vårt system i likhet med andre systemer ikke vite hvem denne e-posten kommer fra og den vil da havne til manuell gjennomgang i vår søppelpost.