Kontakt oss

Info

  Projo AS (915038034)
Osloveien 96
1443 Drøbak


 

Åpningstider
Netbutikken er åpen alle dager hele døgnet for bestilling av varer

Mønsterkjøp
Alle mønster blir tilgjengelig for nedlastning umiddelbart etter bestilling. Mønstre finner du på dine kundesider her på Projo.no. Min Side --> Mønster


Leveringstid
Varer blir sendt fra oss med valgt fraktmetode Mandag - Fredag. Forventet leveringstid er ordinærutsendelsesdag +/- en til to ordinære (dvs ikke lørdag/søndag samt helligdager) arbeidsdager dersom alle varer er på lager. Der det mangler varer eller lang ventetid tar vi kontakt for å finne andre alternative løsninger samt informere dere om dette. For mer informasjon vedrørende levering se våre kjøpsbetingelser. Selv om Posten Norge, anslår leveringstid, så kan vi ikke ta ansvar for eventuelt forsinkelser som skyldes hos dem. Vi har full forståelse for at dere som kunder ønsker pakkene deres fortest mulig, dere kan sjekke via deres kundesider eller via bestillingsstatus linken overfor om pakken er sendt.

 

Pakkesporing
Alle pakker sendes nå med sporing. Du kan søke på ditt mobilnr. på posten.no eller laste ned app til din telefon.

 

Bestilling På Avveie
Dersom dere ikke har mottatt pakken innen rimelig tid fra din bestilling og det står fullført på dine kundesider, vennligst ta kontakt med ditt lokale postkontor og forhør deg om pakken kan ligge der før dere tar kontakt med oss. I de fleste tilfeller så viser det seg pakken ligger lokalt, og at det ikke har blitt sendt ut hentelapp etc. Dersom den ikke ligger på ditt postkontor ta kontakt med oss så vil vi melde den savnet hos posten. Posten vil da bruke 3-5 virkedager før vi får tilbakemelding. Dersom posten ikke klarer å lokalisere pakken eller den kommer til rette, kan du velge å kansellere bestillingen eller motta ny pakke. Ved kansellering vennligst fyll inn angrerettskjema og send denne til oss scannet/via post, og pengene blir tilbakeført 10-15 virkedager. Kansellering ev. ny pakke vil ikke bli behandlet før vi får tilbakemelding fra posten, dette skyldes da dersom vi sender ny pakke umiddelbart så kan det da skje at det er denne pakken melder de har funnet i tro om at det er den første pakken.
 
Fraktkostnader
Fra tid til annen får vi spørsmål om hva som skal til for å få fri frakt på bestillinger samt hvorfor vi ikke har fastpris på frakt. Når du går til din handlevogn kan du beregne frakt fortløpende og hva dette koster. Frakten er basert ut i fra vekt samt høyde, bredde og lengde som Posten Norge bruker for å beregne pris. Vårt system er koblet direkte mot Posten og vil hente inn korrekt pris itl enhver tid, samt være tilknyttet vår avtale med rabatterte priser.  Siden det er såpass ulik vekt og størrelser på pakker så blir det feil om en skal betale 59 kroner i frakt for en strikkepinne hvor reell frakt vil koste 14. Vi velger å ha gode tilbud, samt holde prisene på produktene lave og ikke bake inn frakten, noe som vi håper at du som kunde lettere skal se hva de faktisk prisene er.  Da vårt mål er å gi gode priser samt pakketilbud på kjøp av garn eks. Mix og Match tilbud kjøp 4 få 5 gratis, samt har mye gode tilbud, så måtte man ha kommet opp i relativ store summer før gratis frakt vil ha lønt seg.

Svartid henvendelser
Alle meldinger sendt via dette kontaktskjemaet blir svart på fortløpende i den rekkefølgen de kommer inn. Det går ikke fortere ved å sende purringer.  Ved innsendelse av e-post eller via vårt kontaktskjema skal du motta et referansenummer og bekreftelse til din e-post at du har mottatt e-posten.  Dersom du ikke finner denne i din innboks, vennligst sjekk din søppelpost mappe om den kan ha kommet dit.

Kontaktinformasjon